beeeckizzz

Alla inlägg under januari 2010

Av Rebecka Pettersson - 31 januari 2010 21:29

Hejhej!


Ny tränad

Ny duschad

och nu; bumms i säng:PP


GodNatt

Puss&&Kraam(L)

Av Rebecka Pettersson - 31 januari 2010 16:45

Hejhej!


Jag och Ellen var på stan på Lördag

och då hittade jag ett par fiina skor:))

Halvlånga stövlar;)

    

Vad tycks?


Puss&&Kraam(L)

Av Rebecka Pettersson - 31 januari 2010 15:11

Hejhej!


Har haft det super hos Ellen

förutom att jag blev sjuk på

Lördagen så jag var tvungen

att åka hem då istället...

Men vi hade kul så länge det varade

och du får komma till mig snart!

Eller vad säger du?

Älskar dig & Saknar dig!


Vi tog dock inga bilder, glömde typ av det..:((


Ska träna sen också.


Puss&&Kraam(L)



Av Rebecka Pettersson - 29 januari 2010 12:21

Hejhej! Ett sista inlägg från moas iphone innan jag åker till ellen:)) ni får ha det så bra så länge<33333 hej från Olle

Av Rebecka Pettersson - 28 januari 2010 21:33

Hejhej!


Nu har jag precis tittat färdigt

på Robinson:D

Ska gå och lägga mig nu.. Ska gå upp

ganska tidigt imorgon för har inte

hunnit packa  än...

Bloggens uppdatering kommer vara

väldigt dålig under helgen, men jag har

med mig kameran så kommer ta massor

av kort:))


Några bilder från skolan:))

      

Hahah! xD


Puss&&Kraam(L)

Av Rebecka Pettersson - 28 januari 2010 19:29

Hejhej!


Har precis pratat med Ellen och

vi bestämmde att jag ska komma

till henne imorgon:D Guuuuuud va

kul det ska bli!! Vi har inte träffats

sen i sommras!!

Så nu måste jag packa:D


Lägger upp bilder jag tog i

skolan sen:))


Puss&&Kraam(L)

Av Rebecka Pettersson - 28 januari 2010 17:07

Jag glömde en bild i förr inlägget 

och när jag skulle redigera det

så gick det inte.. Men den kommer

nu istället:))

   Jag som skriver på mittsvenska tal:))


Puss&&Kraam(L)

Av Rebecka Pettersson - 28 januari 2010 17:01

Hejhej!


Nu är jag med Moa på hennes mammas jobb.

Vi har jobbat lite med läxor men Moa har inte 

fått nog med skolan så nu är hon min lärare! xD

Busiga hon!!(L)


Idag i skolan har det väll varit som vanligt...

Ganska lång dag, och ganska sega lektioner..


   Moa(L)


Puss&&Kraam(L)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards