beeeckizzz

Alla inlägg under december 2009

Av Rebecka Pettersson - 31 december 2009 18:31

Hejhej!


Idag har ´jag varit i skidbaken typ hela dagen:D Det var faktiskt inte lika kallt i dag som det var i går, typ bara 7 minus. Nu har jag precis tagit på min fest kläderna och vi ska snart äta förrätten på nyårs menyn:) Sen vid tolvslaget ska vi smälla raketer!!!!


Nu hälsar jag alla ett riktigt gott nytt år!


Bilder från dagen,

  

Experium! Ett stort nybyggt hus där det finns äventyrsban bovlinghall mm...

            

Min lillsyster och min kusin på bilderna<3


Puss&&Kraam(L)

Av Rebecka Pettersson - 30 december 2009 22:35

Hejhej!


Nu har jag äntligen kommit fram till Sälen! Jag hade tänkt att blogga i bilen men batteriet dog... Det är typ 27 minus grader ute!!!!! Imorgon ska vi kanske åka skidor, om det inte är för kallt då... Men hoppas!!:D


Det blir nog inte så mkt bloggande nu medans jag är här.. Jag lånar pappas mobila bredband och det kostar ju ganska mkt.... Men åtminstone ett om dan!:D


Nu ska jag gå och packa upp mina kläder.

Ha det bra!

Puss&&Kraam(L)  

Saknar min Moa!(L)(L)


Ps. Det kommer förhoppnings vis komma mkt bilder!


Av Rebecka Pettersson - 30 december 2009 11:50

Nu så är det inte Rebecka som bloggar utan Moa.


Heej! (L)

Jag heter Moa och jag gästbloggar åt becka i det här inlägget!! Jag och Becka har känt varandra sen innan dagis typ. Hon är en super snäll och väldigt omtänksam och rolig. När vi skulle börja skolan så flytade Becka till en annan stan två timmar här i från :( Då träffades vi bara typ två gånger om året men vi höll kontakten med brev. Men för ett år sen flyttade Becka till baka.


Idag när vi hade säljt klart tidningar så var Becka på lite skoj humör så hon bara putade mig rakt ner i en snödriva. Det var KUL!!!!! Hehe var bara tvungen att berätta för det var så kul!! Haha:D


Nu ska Becka till sälen en hel vecka!!! Kommer sakna dig bästa kompisen!!!

Kramar//Moa<33333

Av Rebecka Pettersson - 29 december 2009 17:02

Hejhej!


Nu har Ellika precis åkt hem. Vi hade jättekul och nu väntar jag på att Moa ska komma! Vi sak ha filmkväll:D Mysigt!(L)

Nu hör jag någon i trappan!!

Nu kommer hon!


Puss&&Kram(L)

Av Rebecka Pettersson - 29 december 2009 11:13

Hejhej!


Nu väntar jag på Ellika:D

Har precis sålt färdigt-.- och jag är arg.....(!)


Nu kommer hon:D

Puss&&Kraam(L)

Av Rebecka Pettersson - 29 december 2009 08:15

Hejhej!


Nu var det tidningar igen-.- + att jag inte har fått rätt antal bilagor! Jag blir så trött på dom-.-(!) Jaja....

Sen kommer Ellika och Malvina. Dom ska vara här idag och sen typ vid fem kommer Moa och så ska hon sov här:D i ska köpa godis och hyra film! Kulkul!


Nu måste jag äta frukost.

Pss&&Kraam(L)


Av Rebecka Pettersson - 28 december 2009 22:59

Hejhej!


Nu ligger jag i sängen och ska snart stänga av datorn, men jag måste ju förstås blogga först:D Idag har varit en ganska så seg dag så det blir inga bilder... gick typ i morgonrock till kl tre på eftermiddagen:$ (hehe)

Förresten, vad tyckte ni om bilden jag gjorde på picnick??


Nu är jag trött!

Puss&&Kram(L)


Av Rebecka Pettersson - 28 december 2009 16:40

Hejhej!


Nu har Moa precis åkt hem:( Det blev inte en så jätte lång sväng men lite iallafall! Imorgon ska jag vara med Ellika och sedan på kvällen ska Moa sova här(L) Vi kommer ha jätte kul:D


Här är en bild som jag har gjort!


Puss&&Kram(L)  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards