beeeckizzz

Alla inlägg under november 2009

Av Rebecka Pettersson - 30 november 2009 21:17

   Heejsan!!


Nu har jag presic kommit hem från dansen!! Moa var här och vi fixade våra bloggar som ni kanske ser!! Blev de bra?? Det tog lång tid ska ni veta!! Men de var det värt!!<3

Hahahahah, idag på spanskan!!! xD Hahahahahahaha!! Jag och Moa fnissa (eller as garva) typ hela tiden!! xD Och vi vet inte va vi skrattade åt xD!!!(L)


Jag hann inte skriva igår, jag var ju som sagt på Ullared!! Det va kul!! Faktiskt inte så mkt folk... skönt!! Jag köpte ganska mkt... fast det mästa var julklappar!! Till mig själv köpte jag enn par glansiga tights och en typ T-shirt, och så fick jag en klänning som jag ska ha på julafton av mamma!! Jag tyckte den va jätte fin<3 Lägger upp en bild på den imorgon, för jag kan inte koppla in mobilen i datorn idag...Just de ja, jag ska lägga ut blommarangemangen jag gjorde i lördags också!!


Imorgon är det första december!! Det betyder att julkalendern börjar!! Hihihi!! Ne, men då är det inte långt till julafton och det är ju ganska mkt roligt i skolan nu!! Massa luciatåg och sånt. Jah har ju inte varit med innan så det ska bli kul!<3


Nu ska jag gå och äta kvällsmat och öva lite på So-läxan tills imorgon:S Jag är lite nervös inför so:n... Men jag får hoppas det går bra!!


God Natt!!  



Av Rebecka Pettersson - 28 november 2009 20:20

Heejsan!!<3


Idag har vi städat hela dag!! Låter lite tråkigt men vi JULSTÄDADE faktiskt!! Hahah xD Så nu har jag satt upp nya gardiner i mitt rum och gjort massa jularangemang!!! (blommgrupper) Jag kanske lägger in bilder sedan för jag har inte fått in dom på datorn än...


Nu e det paus i robinsson, så jag passar på!! Men nu börjar det igen!!

Kanske skriver sen...


Puss och Hej<33333

Av Rebecka Pettersson - 28 november 2009 10:33

Heej!!


Nu har jag kommi hem från min lilla morgon runda...

Mycket mycket roligare med dig Moa!!!<333333

Fast jag tjänade 100 kr och Moa har det säkert super kul i gbg!!!!

Idag blir det lite julstädning(L)

 Carro bakar pepparkakor och lyssnar på jul musik så nu känns det värkligen som jul!!!!

Vad ska ni andra göra idag?? 


Skriver mer sedan om dagen!


Puss och Kram // Rebecka!

Av Rebecka Pettersson - 27 november 2009 21:40

Heej alla glada!!


Nu sitter jag och kollar på idol!! Vem tycker ni är bäst?? I morgon är det lördag och jag ska dela ut tidningar... Utan Moa...:( Hon är i Gbg och har skoj!:) Fast då blir det ju mer pengar till mig xD!! Hahahah, ne men jag kommer sakna dej när jag står där i hissen och sjunger för mig själv...:( xD Hahah som vi brukar göra:P


Nu ska jag kolla på idol utröstningen!! Hoppas Kalle åker ut!! Eller va tycker ni??


God Natt på Er

Puss och Kram// Rebecka!

Av Rebecka Pettersson - 26 november 2009 18:03

Halooo!!


Idag var det torsdag då! Lång dag i skolan och as mörkt när man gick hem!:( Gick på stan med Moa och Olle lite efter skolan, Olle hade inga pengar på sitt busskort och han försökte smita på ändå men busschauffören va as sur! Så han fick inte gå på!!XD Haahhah!! Då gick vi in på Willys istället för Moa skulle köpa mat och då såg vi en as SKUM grej!!!! Hahahahah skum!!! XD Men vi såg julmust! Och det kostade 9.90 kr/st men så stog det också: köp 8 för 88 kr!! HahahahahahahahaXD Det blir ju dyrare om man köper 8 saamtidigt eller om man köper 8 åt gången!! Hahahahahaha gud va vi skratta!!:):) Och då sa Olle gud va Skumt!!!! HahhaahhaahahahaXD!!!! Och seddan gick vi och jämförde allt sånt där, och vi hittade fler grejor!!!!HahaahahahahXD!!!! Kul Kul var det!!!<3


Imorgon är det fredag!!<3 Gött!! Och då blir det Idol och Mys!<3 Och på söndag är det advent och då ska vi kanske åka till ullared och köpa julklappar!!


Är det någon som vet hur man ändrar tema på bloggen?? Isåfall snälla hjälp mig!! Tack!


Nu ska jag gå och plugga... Spanska::( Tråååååååååååk!!!!!!!!

Ni får ha det bra!<3


Pussar och Kramar // Rebecka!

Av Rebecka Pettersson - 25 november 2009 21:42

Halooo!!


Nu har jag presic kommit hem från dansuppvisningen!:) Det gick ganska bra faktiskt!! Fast det var lite dåligt planerat av ledarna för vi skulle få träna innan, men när vi kom dit tjugo i sex satt vi bara där i fyrtio minuter!! Och när vi gick in hade vi jue inte sätt scenen och den va skit liten!!! När vi skulle göra en rörelse på golvet och snurra runt fick jag inte plats!! Så säkert helt mobbat ut!!XD


Innan dansuppvisningen va jag i alla fall med Bästaste Moa!!<3 Vi hade super skoj som vanligt!! Vi är som systrar!!! Bråkar (fast på skojXD) Hahahahah!!XD Älskar dej Moa!!!(L)(L)


Nee, nu måste jag hoppa i säng!!


Dröm Sött // Rebecka!<33

Av Rebecka Pettersson - 24 november 2009 18:07

Halojj!<3


Idag är det exakt en månad kvar till julafton!! Längtar(L)

Skulle varit på extra träning idag men Kim va sjuk... Och imorgon missar jag jue också för då är det dansuppvisning med moderna:)

Nu ska jag öva på spanska glosorna:( Blää!! Men sånt är livet!

På Söndag blir det kanske Ullared!! Ska köpa massa julklappar!!


Nu måste jag gå. Ska ner och äta!! MIn mage kurrar som bara denn!!:s


Ha det bra!<3//RebeckaKyss

Av Rebecka Pettersson - 23 november 2009 18:08

Hejsan alla glada!:)


Nu är det måndag igen-.- Det känns som om det är måndag hela tiden! Och det är bara massa tråkiga lektioner i skolan... Tillexempel SPANSKA!! Asså hon har typ varit borta i en månad och och vi har inte lärt oss någonting!! För vi har haft vikarier som inte kunnat spanska!! Och nu idag säger hon att vi ska ha prov om mindre än två veckor!! Va tänker hon med igentligen!!:( ( hoppas inte hon läser detta nu...!)

Jag ska skriva lite på min och Sofias engelska grej.. om london. Och sedan bär det av till dansen:) Kuul!!


Nu ska jag gå ner och äta lite. Fast först måste jag ringa Moa<3

Vi hörs!


Puss och Hej//Rebecka!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards